Get Your Own Scroller

Monday 10 October 2011

Bila Hati Ni Mula Berfikir? ~

Assalamualaikum...
jap tunggu jap...ptg japg baru nak cita...ni ada kelas ni..(ada kelas pown sempat lg on9 hehe.)


Ok da abis kelas...And lets go to the title...Yang buruk tu ada baiknya???

Hurm...Setiap manusia sentiasa mencari kesempurnaan....ana pun camtu gak. Kadang-kadangkan? manusia ni slalu terleka semasa sibuk mengejar kesempurnaan. Solat 5 waktu itu tiang agama la konon.. tapi bila nak kawin baru nak berjinak2 solat..













Bukan salah mak bapak yang mmbesarkan. Mereka menjalankan tanggungjawab sebaik mungkin. Amanah ALLAH untuk mendidik aku dilaksanakan dengan cukup sempurna sekali. Thanks mom and dad! I love u.

Sampai bila2 pun.
Kurangnya ilmu agama datangnya daripada diri sendiri. Bukan tak diasuh. Cuma kita ja belum menerima dgan sepanuhnya. Letih barangkali ustazah dan ustaz terpekik terlolong sewaktu mendidik aku waktu dahulu.

Pasti mereka sedikit risau kalau melihat ank dibawah jagaan mereka tidak berapa menjadi. Harap maklum. Bukan tak berhasil langsungkan. Cuma, tidak berapa berhasil.hehehehehe.Asas agama yang ada, aku jadikan pegangan. Dijadikan perisai untuk aku daripada si setan durjana yang selalu menghasut aku.(Tetap nak salahkan setan jugak tu?hahahaha). Sweet pula saya rasa bila difikir-fikirkan semula.
Macam Ni ke?

Tapi klu bab pgai ni...hurm...Bila ada yang baik...Mesti yang buruk pown skali...huhu..Kadang2 ALLah akan beri benda yang kita benci...pada kita...Pada saat tu baru kita pikir knapa ALLAH bagi dugaan dan cabaran bt kita...Sesungguhnya ALLAH maha mgetahui mana yang mampu kita atasi...Sebab tu dia bagi pada kita...


So apalagi???sabar dan berani la tok hadapi sebab ALLAH tahu kita mampu...






No comments:

Post a Comment

* Macam best ker Entry Nih???
* Comment sket Jom...>
* Nanti owner confirm Comment Back Lah...
*Lillahita'ala...yang baik jer..

Flavour Life Of Islam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...