Get Your Own Scroller

Monday 31 October 2011

Novel BINI AKU TOMBOY KE ???

Novel   BINI AKU TOMBOY KE ???

Bini Aku TOMBOY ke ???
Arisa eriza
Keluaran Kaki novel enterprise…
>> novel ni bila ingat2 balik adik aku dapat masa die pergi kursus…
Kalau korang nak taukan ???....
Best giler novel ni…
Cara penulisannya agk bagoz…
Mgkin cara percakapan dalam novel ni yang buatkan aku agak tertarik dari novel yang lain kowt…
Aku dan kau ??? tapi cinta , sayang…apa barang???
Tapi baca korang mesti terangkat arh…
Sebenarnya aku pown belom khatam lagi ni, read for the end ja…hehe J
Aku memang camtu nak beli novel tengok the endnya dulu…
Die kawin , dapat anak , or xpown ending die agak best…pay teroz ark..hahak…
Klau rate die bagi novel ni aku bagi 8 ar…
Lagak watak bagi  zack 2 agak komersial bagi aku, suka sangat watak dia (mungkin sebab nak dekat sama ngn aku kowt…kasar…)
Azim plak bagi aku la…sporting gila…huh…memang ramai yang mcm tu…
Masa muda dihabiskan dengan berkasanova ja tapi teroz berubah sebab sayang…
“I will love you until the day I die”
“don’t ever say that you will love me, I can’t bear it. I ‘ll die if you go”
Damn it…I like it….korang must try read this novel….
Just klik>>>>

No comments:

Post a Comment

* Macam best ker Entry Nih???
* Comment sket Jom...>
* Nanti owner confirm Comment Back Lah...
*Lillahita'ala...yang baik jer..

Flavour Life Of Islam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...