Get Your Own Scroller

Tuesday 29 January 2013

Thanks...: kaum hawa...1#

salam...
Entry ni Free ana nak tujukan kepada seseorang...
Huhu yang pastinya bukanlah sapa2...
Entry ni terbina pon sebab ana terfikir orang tu banyak tolong ana dari pelbagai aspek...
Memberi nasihat,kutuk mengutuk tu da memang biasa lah...
Berleter tu Lumrah...< tapi biasa ar kan bila orang yang da tua dari kita walau 1.2 taun tu dia punya akal tu da meleret skit..haha...

Ok2...
Lagipun nak buat entry ni pun bukan nak marah ke kutuk ke...
Tapi cuma nak wat special Wish...
Sebelum ni x sempat...
Sebab masa dia kua dari kolej pown masa tu Final Exam...
So suma Sibokkk...

Ok ...
The First...
Hurm3....
Saya Nak Minta Maaf Lah Kak Sebab Banyak Berkasar, Berkutuk n banyak lagi arh...
Kak banyak tunjuk ajar saya...
Tapi seri gak ar...sebab sya pown Banyak tunjuk Mengajar Kak ennnn...haha...

Ok2...
The Second Plak...
Nak Wish...
Wish CONGRATULATION....
Sebab Da jadi Hafizah...
Nanti ley lah Ajar anak2 saya kan...
Tapi xpa...saya akan pastikan anak2 saya dah xnakal mcm saya tau...haha...

Ok lah...
The Last...End...
Saya Doakan Kak Sentiasa Dirahmati, Sentiasa Diredhai..
< sory xpandai sangat nak doa panjang...dalam solat boleh la power2 haha ...>
Beliau diatas adalah  KAS ...
Sesiapa yang berminat tu Lupakan Ja...
Calon da penuh List..haha...

K Sekian...
Wasalam...
Ikhlas Dari Saya...

No comments:

Post a Comment

* Macam best ker Entry Nih???
* Comment sket Jom...>
* Nanti owner confirm Comment Back Lah...
*Lillahita'ala...yang baik jer..

Flavour Life Of Islam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...