Get Your Own Scroller

Monday 27 May 2013

Berblog adakah satu kewajiban??? Tips berblogging...

Assalamualaikum...
Korang mesti pernah dengarkan orang berblog saja sampai dapat beli keta...Jurm dongar pown geram ennn..Ehhh!!! jangan ar jeles beb...diorang rajin...rajin update..ko???Hampehh lah kalu sminggu pown skali ja update...bersawang berhabuk jangan cakap lah..haha...

Barulah ana faham kenapa blogger di luar sana boleh hidup hanya dengan income dari blog. Kita pula tidak ramai yang berjinak ke tahap international. Ini dapat dilihat program earning berskala kecil banyak kita join. Contohnya nuffnang, innity, komli, churpchurp dan sebagainya.

Diorang lebih bijak..huh...

Xnak cakap bebanyak , just nak share something tok korang...

Saudara Eldy sudi berkongsi perjalanannya mencapai earning 4 angka dengan blogging dengan cara give away sebagai sumbang balik kepada komuniti blogger di Malaysia. Give away ini terbuka kepada semua blogger dan setiap peserta adalah pemenang, bakal menerima ilmu yang eksklusif ini.

Syarat dan langkah penyertaan :
  1.  Memilik blog yang berusia tidak kurang dari 3 bulan. Demi keadilan semua, adalah dilarang menggunakan blog baharu yang ditubuhkan sengaja semata-mata untuk give away ini. 
  2. Menuliskan sebuah post di blog anda yang tidak kurang daripada 500 patah perkataan dan menyatakan hasrat untuk memiliki blog / website yang mampu menjana pendapatan tinggi. Dalam post tersebut buat satu backlink ke post give away. Gaya penulisan kreatif digalakkan dan tajuk adalah bebas.
  1. Tambah www.jejaktrend.com ke dalam blog list / friend list blog anda. * Blog yang terpilih berpeluang dimasukkan ke dalam blog list jejaktrend, yang bakal ditambah pada sidebar nanti.
Bagi yang berminat perlu bertindak cepat sebab sekali give away ini ditutup, tiada lagi peluang yang kedua. 

Klik give away blogger 4 digit untuk maklumat lebih lanjut!

k Daa...

No comments:

Post a Comment

* Macam best ker Entry Nih???
* Comment sket Jom...>
* Nanti owner confirm Comment Back Lah...
*Lillahita'ala...yang baik jer..

Flavour Life Of Islam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...