Get Your Own Scroller

Saturday, 27 July 2013

~Dia Ja Yang Paham Sungguh~

Assalamualaikum...
Huhu title tu huh da macam geram bebenor da kan ?? Hehe...huh yela kita ni langsung xpaham dia sorang je la paham kot...hehe korang ingat apa???ni huh jiji...bangun2 pagi ja dia akan tatap dulu dalam2 muka cartoon kesayangan dia tu habis2 sampai lah bored nak mampos baru mai kat ana kacau ana plak...ana xpa bagi ja psp ana dia diam ar...
Pagi2 dia akan pi kat tv...ana ngn dia kami akan rebut apa??? Rebut remote ko tahuuu...haaha...sampai dia nak nangis tahu..hehe... cian dia..
Hurm...ana pown xpahalla bdak2 skunk ni...depa suka tengok cartoon pelik2...hish sampai ana ni boleh gelong kejap..huhu...ana ni davpulun teliti dah cuba nak memahami dia tapi dia???
Ana : yang mana lawan mana???
Jiji : dia nia lawan dia ni...(sambil tunjuk kat tv)
Ana : pastu dia kenapa jadi macam tu??
Jiji : alah pi la msok bilik kacau jah...
Ana : ok xpa.haha
Huh ana rasa semua bebudak kat luar tu paham kot kan....
Berebut ngn jiji
cartoon pa ni?

1 comment:

  1. sabar j lah ngn adik2 ni kan...huhu

    ReplyDelete

* Macam best ker Entry Nih???
* Comment sket Jom...>
* Nanti owner confirm Comment Back Lah...
*Lillahita'ala...yang baik jer..

Flavour Life Of Islam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...