Get Your Own Scroller

Wednesday 3 July 2013

Alhamdulillah...Saya Dah Nak Kawin...*Part 1*

Assalamualaikum...
Saat di bantal Empuk menunggu lafaz diucap...
 
At that moment,, my heart beats sooo fast .my hands and my lips are shaking.Dengan sekali lafaz "aku terima nikahnya" hehe... I became a wife to Mohd _ _ _ _ _ _. It was a very Sad , Touching, Nervous, Sick , Beatify moment. Especially hearing your abah said, " Aku nikahkan dan aku kahwinkan dikau dengan anakku." ya Allah, Gementarnya hati ni hanya Allah ja tau...Hati aku benar benar sudah dimiliki seorang lelaki bergelar suami." 



hehe
 *
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Dapat pown Knakan korang...huhu...
Next entry..hehe
 Wasalam...

3 comments:

  1. Semoga Allah satukan hati yg baik2 utk Siti Saira..amiinn..

    ReplyDelete
  2. moment yang xdpt di lupakan kan saat dilafazkan akd nikah tu... wah, teringin pulak nk kahwin... tapi xda clon lagi... hahha

    ReplyDelete
  3. semoga berbahagia sampai ke syurga. :)

    ReplyDelete

* Macam best ker Entry Nih???
* Comment sket Jom...>
* Nanti owner confirm Comment Back Lah...
*Lillahita'ala...yang baik jer..

Flavour Life Of Islam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...